Странице

Укупно приказа странице

понедељак, 29. децембар 2014.

PRELIV OD MESA ZA MAKARONE 


Na odmoru sam ( jeeee), te sam se danas probudila kasno...baaaaš kasno.Mada mi je sat optimistično zvonio u 8.00AM...Imala sam da odradim sve i svašta,no kada sam ustala i ponovo se obradovala snegu :),skuvala kafu...pogledala na moju TO DO listu...ma mogu to da raspodelim i na dva dana.
    I tako je danas putešestvije bilo samo do obližnje hobi radnje, pošta i u povratku radnja zdrave hrane,mesara,i "naša prodavnica".
    Gde god da se čovek dene kažu ljudi- hladno je ! Jeste hladno nego šta,i treba da bude...Pa se iščuđavaju snegu...ali naaaajsimpatičnije mi je kada čuješ u busu : " Ne znam šta je s ovim vremenom,ovo se više ne može izdržati.Čas je ovako ,čas je onako." :D Te rečenice su mi fascinantne :D Nikad ih nisam razumela u potpunosti :D .

No,i meni je bilo hladno,ali dok sam hodala do kuće, zabavljala sam se u glavi pripremajući večeru.
Preliv od mlevenog mesa i makarone....dezert -  palačinke :P.

PRELIV OD MLEVENOG MESA:

3 manje glavice luka(srednje seckane)
malo ulja
300 gr mešanog mlevenog mesa
Bio začin 
biber
beli luk(sitno seckan)
kečap HEINZ (preporučujem od srca)


Na ulju izdinstati srednje seckani crni luk,dok ne bude zlatnožuto proziran.Dodati mu tokom dinstanja malo vode i bio začin.
Dodati mleveno meso i ostale praškaste začine.
Dimstati dok meso ne bude gotovo.
Dodati HEINZ kečap i sitno seckani beli luk,po potrebi jos malo vode(ali vrlo malo).

Prokuvati makarone,kada su gotove,procediti i poslužiti u tanjiru.Od gore staviti pripremljani preliv.

Bon Appetit!

Ljubi Vas Zmajeva :)




Нема коментара:

Постави коментар