Странице

Укупно приказа странице

недеља, 28. децембар 2014.

Prvi sneg i RIOBA čaj

Juče smo otisli u šoping do obližnjeg METROA. Na ulazu nas je sačekala ooooogromna jelka i goooomila ukrasa za novu godinu. Eh poželeh sebi mnogo novaca za kupovinu istih. Dobro je kada ste u duši jos dete.U mom slučaju što se tiče novogodišnjih ukrasa to nikada neće prestati :). Radujem se tome.
Na svakom polici ponešto za "u korpu".Čini mi se da bi mogla u ovim ogromnim marketima samo da šetam i razgledam,naročito kada su praznici i METRO je tematski okićen...Nova godina,Uskrs....i naravno : akcije,akcije,akcije. Kada vidite da je cena crvena ispod proizvoda - e onda je proizvod na akciji. E tu se ja radujem :).
Ekšn,Ekšn...jeeeees indid! :D
Izmedju ostalog kupili smo i čaj.
Jutros sam se u to ime probudila sa blagom grloboljom...
STRAWBWRRY YOGURT ČAJ ...To mi valjda dodje kao zimski šejk od jagode i jogurta :D
Pa...napolju sneži a dragi moj i ja u toplom, sa čajevima i novom aplikacijom na kompu za filmove i serije. A s obzirom da je danas nedelja :).....Nadam se da i vi uživate :)
Ljubi Vas Zmajeva :)

Нема коментара:

Постави коментар